Filmiki

Loading...

1 lut 2014

These Broken Stars ...

Witajcie! Niedawno trafiłam na pewną książkę, która ma być wydana w Polsce, jednak nie wiadomo jeszcze kiedy. Opis bardzo mnie zafascynował, więc postanowiłam, że przedstawię wam profil tej książki. Chciałam ją nawet zamówić w wersji oryginalnej, ale trochę sporo pieniędzy, by mnie to kosztowało : ( Książka nosi tytuł "These Broken Stars" i została napisana przez duet Amie Kaufman&Meagan Spooner. Jeśli mam być szczera, to niezbyt lubię kiedy powieść jest napisana przez dwóch autorów, bo często wkrada się tam wiele nieścisłości, bo przecież jak są dwie osoby, to każda może mieć inny pomysł na daną scenę i czasem trudno dojść do porozumienia. Cóż, zobaczymy jak będzie tym razem. "These Broken Stars" są bardzo dobrze ocenione przez użytkowników serwisu goodreads. Wracając do samej fabuły, to ostatnimi czasy coraz częściej możemy zauważyć pojawiający się motyw podróży przez galaktykę, zasiedlania nowych planet i całej tej magii kosmosu. Nie powiem, bardzo mi się to podoba. Okładka książki jest bardzo ładna i wyrazista, i ma w sobie coś przyciągającego. Mam nadzieję, że polskie wydawnictwo jej nie zmieni. Pozdrawiam !
Kasia .
oto opis ...

To noc jak żadna inna na pokładzie Icarusa. W tą noc dochodzi do katastrofy: ogromny luksusowy spaceliner zostaje wyszarpany z nadprzestrzeni i spada prosto na najbliższą planetę. Lilac LaRoux i Tarver Merendsen ocaleli. I wszystko wygląda na to, że są zupełnie sami.
Lilac jest córką najbogatszego człowieka we wszechświecie. Tarver pochodzi znikąd, po prostu młody bohater wojenny, który dawno temu nauczył się, że dziewczyny takie jak Lilac są bardziej kłopotliwe niż wartościowe. Ale mogąc polegać tylko na sobie, Lilac i Tarver muszą współpracować podczas krętej podróży przez niesamowity, opuszczony teren w poszukiwaniu pomocy.
Wówczas, na przekór wszystkiemu, Lilac i Tarver znajdują dziwne błogosławieństwo w tragedii, która rzuciła ich sobie nawzajem w ramiona. Bez nadziei na wspólną przyszłość w ich własnym świecie, zaczynają się zastanawiać – czy będzie lepiej zatrzymać się tutaj na zawsze?
Wszystko się zmienia, gdy odkrywają prawdę ukrytą w mrożących podszeptach, które nawiedzają każdy ich krok. Lilac i Tarver mogą znaleźć sposób na wydostanie się z tej planety. Ale nie będą już wtedy tymi samymi ludźmi jakimi byli, gdy na niej wylądowali.
Pierwsza część trylogii science-fiction, „These Broken Stars” to ponadczasowa historia miłosna o nadziei i przetrwaniu w obliczu nieprawdopodobnych wydarzeń.

Absolutnie fantastyczna! To science-fiction, na które czekałam!” – Beth Revis, autorka bestsellerowej serii New York Times’a – „W otchłani”.

7 komentarzy:

  1. Wow , rzeczywiście opis baardzo zachęcający <3

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie nominowałam Cię do Liebster Blog Award !

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/2014/02/05/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś widziałam już tę okładkę, i nawet sama ona jest bajeczna ♥
    Co do treści, to teraz taką mi ochotę narobiłaś, że chcę wiedzieć kiedy będzie polska premiera ^^
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie http://my-world-is-your-name.blogspot.com/ i http://law-of-death.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Nazywam się Krystian i prowadzę wyzwanie pt"Gatunkowy miesięcznik"
    Majowym gatunkiem jest "fantasy". Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w tej zabawie. Zapraszam po szczegóły ;)

    http://przeczytane-slowa.blogspot.com/2014/04/gatunkowy-miesiecznik.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Nominuję Cię do Liebster Blog Award! :)
    Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://eeriefemale.blogspot.com/2014/06/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. książka wydaje się ciekawa :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń