Filmiki

Loading...

12 sty 2014

Wierna ...

Długo wyczekiwany finał trylogii o Niezgodnej pojawi się w sklepach 19.03.2014 r. Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się, kiedy w końcu ukażą się jakieś informacje związane z wydaniem ostatniej części w Polsce i w pewnym momencie dopadły mnie nawet wątpliwości, ale na szczęście już wszystko jest jasne i teraz pozostaje nam już tylko czekać. Jestem ciekawa finałowych przygód Tris i Czwórki, więc na pewno po premierze sięgnę po "Wierną". Pozdrawiam cieplutko !!
Kasia .
oto opis ...


Finał bestsellerowej trylogii „Niezgodna”.

Społeczeństwo oparte na frakcjach, w które Tris Prior wierzyła, jest w rozsypce – rozbite przez przemoc i walkę o władzę, a także zranione przez stratę i zdradę. Dlatego kiedy nadarza się okazja wyruszenia w świat poza granicami, które zna, Tris jest gotowa.

Może tuż za murem, ona i Tobias znajdą sposób na proste, nowe życie razem, wolne od skomplikowanych kłamstw, poplątanych lojalności i bolesnych wspomnień. Ale nowa rzeczywistość Tris jest jeszcze bardziej niepokojąca niż ta, którą dziewczyna zostawiła za sobą. Stare odkrycia szybko tracą sens. Wstrząsające nowo poznane fakty zmieniają jej uczucia do tych, których kocha. To wszystko sprawia, że Tris po raz kolejny musi stoczyć walkę z zawiłością i złożonością ludzkiej natury, oraz zmierzyć się z niemożliwymi wyborami w kategorii odwagi, wierności, poświęcenia i miłości.

5 komentarzy:

  1. O jejku ! nareszcie xD niedawno zabrałam się za 2 część i tak właśnie z utęsknieniem czekałam następnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam dwa tomy i nie powiedziałabym, jak głoszą okładki, że ta seria jest tak dobra jak fenomenalne Igrzyska śmierci, ale czyta się bardzo dobrze :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam też do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać się ,że nigdy nie miałam styczności z tą serią , nie przekonuje mnie zbytnio ,mimo że o tej trylogii słyszałam wiele dobrego :)

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej serii ale mam ochotę poczytać przygody tych bohaterów :)
    http://booklover-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam, ale taka sobie.
    Zapraszam do mnie http://zaczytanezaczytane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń