Filmiki

Loading...

27 gru 2013

Nigdy, przenigdy ... i spóźnione życzenia ♥

Druga część serii "The lying game" pojawi się w sklepach ok. 13.01.2014 r. i będzie liczyła 304 str. Nie mogę się doczekać, gdyż bardzo podobała mi się pierwsza część, poza tym uwielbiam te wszystkie zakręcone tajemnice i zagadki jakie wymyśla dla nas pani Shepard. Pozdrawiam !

oto opis ...


Niewiele pamiętam ze swojego życia, pozostały zaledwie przebłyski wspomnień. Wiem jedno: nie tak dawno miałam wszystko – wspaniałych przyjaciół, cudownego chłopaka i kochającą rodzinę. Teraz Emma, moja siostra bliźniaczka, zajęła moje miejsce i desperacko próbuje rozwikłać zagadkę mojego zniknięcia. Jednak czuje, że ktoś śledzi każdy jej ruch…

Sara Shepard to autorka bestsellerowej serii „
Pretty Little Liars”. Jej nowe ekscytujące powieści z cyklu „The Lying Game” o sekretach i kłamstwach zdobyły rzesze fanów na całym świecie. Na ich podstawie nakręcono serial telewizyjny pod tym samym tytułem.

Świąteczne szaleństwo już się skończyło, ale mam nadzieję, że spędziliście ten czas rodzinnie i może chociaż trochę odpoczęliście . ; ) Nie muszę chyba dodawać, że życzę Wam dużo wspaniałych książek do czytania i oczywiście czasu na to, by siąść z kubkiem kawy/kako/herbaty czy co tam pijacie, kawałkiem ulubionego ciasta i przesiedzieć cały dzień, najlepiej w pidżamie i łóżeczku z książką w ręku Swoją drogą, czy znaleźliście jakieś ciekawe pozycje pod choinką? Ja dostałam "Pisane szkarłatem" Ann Bishop, "Roger Federer. Najwspanialszy" oraz "Serena Williams. Moje życie" : D Co do tej pierwszej, to nie mogę wyjść z podziwu nad umiejętnościami autorki, bo jest to jedna z najlepszych książek jakie (wiem, śmiałe posunięcie) czytałam !!! Wczoraj spędziłam cały dzień według powyższych zaleceń i przeczytałam ponad 300 stron i dzisiaj mam zamiar ją skończyć, więc nie traćcie czasu i zabierajcie się za nią. Mistrzowsko wykreowani bohaterowie i świat oraz niezwykły pomysł !! Pani Bishop ma naprawdę niesamowitą wyobraźnię, a cała książka jest bardzo intrygująca. Zakochałam się Jeszcze raz pozdrawiam Was serdecznie i trzymajcie się cieplutko !! I mam nadzieję, że w końcu spadnie śnieg, bo uwielbiam tę magiczną atmosferę.
Kasia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz