Filmiki

Loading...

23 lis 2013

Zwiastuny !!

Hej ! W tym tygodniu w sieci pojawiły się dwa zwiastuny ekranizacji książkowych. Jeden z nich, to już druga odsłona filmu "Niezgodna", który ujrzymy w kinach pod koniec marca 2014 roku. Jak już kiedyś wspominałam, mam problem z ocenieniem twórczości pani Roth i moje odczucia co do serii, którą napisała nie są ani na 100% pozytywne, ani negatywne. Muszę jednak przyznać, że film zapowiada się wspaniale i bardzo podoba mi się pierwszy zwiastun jak i ten drugi. 
Następna ekranizacja, która zbliża się już wielkimi krokami, gdyż jej premiera jest wyznaczona na 14.02.2014 r., czyli walentynki, to film na podstawie serii pani Mead -  "Akademia Wampirów". Jest ona bardzo kontrowersyjna, gdyż wraz z pierwszym zwiastunem pojawiło się wiele krytyki. Sama mogę powiedzieć, że gdy go zobaczyłam, to moje odczucia również były negatywne. Nie chodzi tu o samych aktorów, bo osobiście uwielbiam Zoey Deutch, ale o klimat ekranizacji, który zupełnie nie oddaje tego z książek. Ktoś kto nie jest zapoznany z serią, może odnieść mylne wrażenie, że film będzie opowiadał o imprezowym, nieodpowiedzialnym życiu paru nastolatek, a nie o walce za najbliższych, poświęceniu, odnalezieniu siebie. Jestem wielką fanką powieści Richelle Mead, więc nie jestem do końca usatysfakcjonowana tym, co możemy dotychczas zobaczyć, jednak drugi zwiastun jest o niebo lepszy od pierwszego i Zoey jako Rose jest świetna Uwielbiam ją. Mimo, iż jak wiele fanów, uważam, że film na razie nie do końca podkreśla klimat pierwowzoru, to mam nadzieję, że nas pozytywnie zaskoczy. ;  )

Jeśli już jesteśmy przy temacie ekranizacji, to muszę się pochwalić, że wczoraj byłam w kinie na drugiej części "Igrzysk Śmierci" !!!!!!!!!!!! Było N-I-E-S-A-M-O-W-I-C-I-E i radzę Wam jak najszybciej pójść w moje ślady, gdyż to co się tutaj działo w porównaniu z pierwszą częścią .. _ nie wiem co powiedzieć. Film jest idealny i najchętniej oglądnęłabym go jeszcze raz ; ) Nie traćcie czasu and may the odds be ever in your favor !!
Kasia .


Dodaję parę gifów, są świetne





Nie udało mi się w ten sposób dodać zwiastuna "Akademii Wampirów: Sióstr Krwi", ale znajdziecie go pod tym linkiem - KLIK

2 komentarze:

  1. Nie czytałam ani "Akademii Wampirów", ani "Niezgodnej", dlatego nie mam porównania, czy ekranizacje wyjdą dobre, czy złe, ale "W pierścieniu ognia" moim zdaniem jest rewelacyjne i świetnie oddaje klimat książki :)

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysl z gifami. Ogladalam Igrzyska Śmierci W pierscieniu ognia i bardzo mi sie podobaly.

    mania1020304050.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń