Filmiki

Loading...

13 maj 2012

Ekranizacja "Klątwy tygrysa" !

Ostatnio dużo słyszy się o ekranizacjach książek fantasy . "Zmierzch" , "Igrzyska Śmierci" ,  "Intruz" czy "Dary Anioła" . Jak na razie nie wiadomo czy w ogóle dojdzie do jej realizacji przez liczne problemy . Możecie o tym przeczytać tutaj . A oto kolejna książka , na której podstawie ma powstać film . "Klątwa tygrysa - co o tym sądzicie ?? Pozdrawiam ! ♥
Kasia .

Jak donosi  The Hollywood Reporter, wybrano już osobę, która będzie odpowiedzialna za stworzenie scenariusza do ekranizacji  książki Colleen Houck ‘Klątwa Tygrysa’.
Na stanowisko scenarzysty została wybrana Julie Plec, która pracowała m.in.  przy produkcji ABC Family’s   “Kyle XY” i dla CW przy  „Pamiętnikach Wampirów”.  ‘Klątwy Tygrysa’  będzie jej debiutem jako scenarzysty filmu fabularnego.
Na dzień dzisiejszy, przybliżona data premiery – nie jest znana.

22 komentarze:

  1. nie wiem, co sądzę :) nie czytałam jeszcze książki, więc nawet jeśli pojawi się ekranizacja, to nie obejrzę :) a przynajmniej do momentu, dopóki nie przeczytam wersji papierowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO CZYTAJ I TO SZYBKO - CUDOWNA PODRÓŻ

      Usuń
    2. Ta ksiarzka jest super, ale jak kto woli ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. OOO! Niedawno otrzymałam tę książkę, niedługo zabiorę się za czytanie a tu taka niespodzianka! Super, super, super!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz ;* Jestem w trakcie czytania wszyskich waszych postów, do których się jeszcze nie dobrałam ;D ^^ Nadal zapraszam wszystkich na mojego bloga ;* -> http://the-vampire-diaries-damonstefanelena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytała jeszcze książki, ale do premiery dużo czasu.
    Mam nadzieję że zacznę i skończę wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki nie czytałam, ale nie słyszałam o niej zbyt dobrych opinii, więc narazie sobie odpuszczę. Jednak jak już ja zekranizują, bardzo możliwe, że wybiorę się na nią do kina :D
    Pozdrawiam ;)
    P.S. Dodałam bloga do obserwowanych i będę tu częściej wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , ja również twojego dodałam do obserwowanych ; )

      Co do książki .. hmm .. jeśli mam być szczera to główna bohaterka to jedna z najbardziej tępych z jakimi miałam do czynienia xD Tak poza tym to jest ok . Naprawdę , uważam , że warto dać jej szansę .

      Kasia .

      Usuń
  6. Przeczytałam już dwie pierwsze części Klątwy tygrysa. Jest niezwykle emocjonująca poprostu świetna. Niemoge doczekać się zarówno trzeciej części jak i filmy. Ksiazke bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. książka jest wprost rewelacyjna! Pochłonęła mnie bez reszty... Mam nadzieję że ekranizacja będzie jak najszybciej i jak najlepiej zrobiona! Jak dla mnie jest o wiele leprze niż Pamiętniki Wampirów czy Zmierzch ;P Ale skoro filmu jeszcze nie ma to ja biorę się za czytanie trzeciej części tej rewelacyjnej sagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystkie cztery książki tej sagi...są AMAZING. Możecie sądzić sobie co chcecie o niej. Choć według mnie minimalna ocena tej sagi to DOBRA.

    OdpowiedzUsuń
  9. przeczytałam w nie cały miesiąc trzy części tej sagi i z niecierpliwością czekam na czwartą. Dla mnie jest wspaniała, lepszej książki w życiu nie czytałam, wszystkim gorąco polecam, zwłaszcza fanom zmierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam wszystkie 4 części i są po prostu nieziemskie, z tego co słyszałam film ma być dopiero w 2015, więc trochę długo. Książka przypomina zmierzch ale według mnie jest dużo lepsza. Jak tylko film wejdzie do kin wybieram się na niego bez dwóch zdań. Oby film był tak dobry jak książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem gdzie ty tu widzisz podobieństwo ze "Zmierzchem" . xd Te dwie książki różnią się ze sobą praktycznie wszystkim :)

      Usuń
  11. Ta książka jest super przeczytałam wszystkie części i nie mogę doczekać się filmu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta książka jest super przeczytałam wszystkie części oprócz 5 i jestem zachwycona
    Nie mogę się doczekać filmu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to się nie dziwie, że nie czytałaś 5, bo jeszcze nie wyszła:-)

      Usuń
  13. To jest najlepsze książka jaką czytałam!! Jest genialna. Najniższa ocena dla niej to: GENIALNA!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki z serii "Klątwa tygrysa" to moje ulubione książki, najlepsze przeczytane w moim życiu. Nie mogę się doczekać 5 części i filmu, chociaż boję się trochę że film będzie gorszy od książek i przez niego książki stracą swoją reputację. Te książki są magiczne, fantazja łączy się z miłością nie mogę się od nich oderwać. Lubię prawie wszystkich wszystkich bohaterów: Kelsey -mino że jest trochę dziwna to doceniam jej poczucie humoru, Rena-- za to jak umiał się poświęcać dla innych, KIshana- za odwagę i dar zrozumienia, pana Kadama - za mądrość i umiejętność dotrzymywania tajemnic oraz za to że poświęcił życie w obronie Kelsey, Rena i KIshana. Nie lubię tylko jednej postaci - czarnoksiężnika Lokesha. Jestem zachwycona tą sagą i również emocjami które rosły wraz z kolejnymi tomami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu!!!!!! KSIĄŻKA JEST CUDOWNA!!!! KOCHAM! <3 Nie mogę doczekać się filmu. C:

    OdpowiedzUsuń