Filmiki

Loading...

25 mar 2011

Pamiętniki Wampirów Księga IV - Północ ...

Oto kolejna część wspaniałych "Pamiętników Wampirów"! Pojawi się w sklepach ok.  19.04.2011r. Okładka jest "serialowa" , ale myślę , że  zwykła też powinna się pojawić (mam nadzieję). Podobno na stronie wydawnictwa jest zwykła, ale to się jeszcze okaże. Kocham całą tę serię i nie mogę się już doczekać tej części ! Miłego czytania! ;  ]
Kasia ;  ]
oto opis ...

Dwa wampiry.

Dwaj nienawidzący się bracia.

I piękna dziewczyna, której obaj pragną.

Teraz wreszcie przekonają się, czy miłość może zwyciężyć śmierć…

Elena: z pomocą Damona wyrwała ukochanego z piekielnej otchłani. Lecz obaj bracia powrócili z objęć mroku odmienieni.

Stefano: osłabiony długim uwięzieniem potrzebuje coraz więcej krwi, bardziej życiodajnej niż miłość Eleny.

Damon: zmaga się z tajemniczą magią, która zmieniła go w… człowieka. I zrobi wszystko, żeby odzyskać nieśmiertelność, choćby miał wrócić do piekła.

Każde z nich musi pokonać swe własne demony, straszniejsze niż krążące wokół nich. A Elena musi wyznać wreszcie własnemu sercu, do którego brata chce należeć na wieczność…

6 komentarzy:

  1. Jak myślicie z kim będzie Damon?

    OdpowiedzUsuń
  2. wnioskuję , że mimo wszystko nie z Eleną . Może z Bonnie ? Sama nie wiem , ale jestem bardzo ciekawa . Na razie nie ma 'zwykłej' okładki w empiku , ale zobaczymy na stronie wydawnictwa , bo już i tak mamy sporo pomieszane jeśli chodzi o tą serię . te małe tomiki , 1 księgę i jeszcze teraz ta 'serialowa' ; D Pozdrawiamy i życzymy Wesołych Świąt Wielkanocnych ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. damon zginie w obronie bonnie pod koniec, ale znajda sposób zeby jakoś go odratowac :D
    ostatnia scena, to jak sie budzi, beda kolejne czesci, bo jego sprawa jest nierozwiazana. stefano przekonal sie, ze elena kocha damona bardziej od niego i rozwiazuje sie tez sekret nocy w motelu, ktora pamietała tylko elena- mowi ona o niej damonowi na lozu smierci

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie , jak myślicie ? Pojawi się kolejna , 5 księga ? Na końcu opisana jest scena z przebudzeniem Damona, uważacie, że będzie następna część, w której wróci ? Czy to już koniec ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchajcie ! Trafiłam na info , że jakoś w lecie , w stanach wyjdzie kolejna cześć , i że ma być ich w sumie jeszcze 3 . Także miejmy nadzieje , że jest to prawda ! już nie mogę się doczekać :))
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję bo jak zobaczyłam, że Damon umrze to odechciało mi się czytać, a kończę cienie dusz... a gdzie to zobaczyłaś bo ja jak szukałam to pisało że midnight jest ostatnie...

    OdpowiedzUsuń