Filmiki

Loading...

10 mar 2010

Dom Nocy... Nieposkromiona...

Czwarta część cyklu Dom Nocy "Nieposkromiona" nie pojawi się u nas szybko, ponieważ trzecia część cyklu, "Wybrana" wyjdzie w naszych sklepach dopiero w maju. My już nie możemy się ich doczekać. Ciekawa książka, tylko mogłoby być trochę więcej akcji, ale to nasza opinia. Chętnie zabierzemy się do czytania kolejnych części;)

oto opis...

Życie robi się nieznośne, gdy przyjaciele są na ciebie wściekli. W ciągu tygodnia Zoey traci wszystkich swoich trzech chłopaków i staje się wyrzutkiem, choć jeszcze niedawno otaczał ją szeroki krąg znajomych. Teraz liczba przyjaciół zmalała do dwóch osób, z których jedna jest Nieumarłą, a druga Nienaznaczoną. Neferet tymczasem wypowiedziała wojnę ludziom. Zoey nie uważa tego za dobry pomysł, ale czy ktokolwiek jej wysłucha? Jej przygody w szkole dla dorastających wampirów przybierają niebezpieczny obrót. Lojalność przechodzi ciężką próbę, ujawniają się szokujące podteksty, budzi się pradawne zło.

20 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobały poprzednie części i już nie mogę się doczekać Wybranej i Nieposkromionej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tą książkę...
    właśnie przeczytałam 'Wybraną'
    A ta cała Zo (Zoey) Jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zaczęłam Wybraną. I wczoraj ją też skończyłam xd czy ktoś WIARYGODNY wie, kiedy wyjdzie Nieposkromiona? czekam z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również w ciągu jednego dnia pochłonęłam "Wybraną" i już nie mogę się doczekać "Nieposkromionej" a ma dopiero być w sprzedaży we wrześniu... Strasznie długo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. czY wiecie kiedy wyjdzie Nieposkromiona i inne części? słyszałam że w innych krajach jest ich aż 7 ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie piszą matka i córka- ciekawy pomysł:). Fajny styl i ciekawe przygody. Nowy nurt wampiryzmy to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tiaaa a wiecie że tych części jest aż 7.PZDR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawde to 9. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Uwielbiam tę ksiązke...i czekam niecierp[liwie na "Nieposkromiona"
    Bardzo Fajny Blogasek...Jeśli bym miala was oceni od 1-10
    Dałambym 10
    Jeśli Macie czas wpadnijcie na mojegom Blogaska www.magia-po-zmierzchu.blog.onet.pl
    Znajdziecie tam nawet info o świętach poruszanych w cyklu Domu Nocy...;)
    Kometarze z ocenami i wpisy Mile widziane:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli Lubicie Takie ksiązki polecam również "Upadli" jak chcecie dowiedziec się o czym jest zapraszam na mojego bloga
    www.magia-po-zmierzchu.blog.onet.pl
    do działu
    -Polecane Książki
    Znajdziecie tam także zwiastun książki...:)

    Aha..jeśli chcecie (do Kasi i Oli sie tu zwracam) to mogę wam przesyła wiadomości o roznych książkach fantasy...dajcie mi tylko cynk piszac do mnie albo kometa albo maila ze zgodą...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam ,,Wybrana" w dwa dni, skończyłam wczoraj w nocy, i zamierzam kupić ,,nieposkromiona". Książka mi się osobiście podoba. I zaczęłam lubić postać-Afrodyte.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno nieposkromiona wyjdzie 06.10.10r. super nie moge sie doczekac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrana jest świetna. Najwiecej sie w niej dzieje sposrod poprzednich czesci cyklu Dom Nocy. czeeeekam na nieposkromiona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka dostępna jest już w przedsprzedaży. Zamawiając ją w ten sposób masz pewność, że otrzymasz ją, gdy tylko ukaże się na rynku. Możesz to zrobić na przykład pod linkiem wyżej

    OdpowiedzUsuń
  14. Można już ja kupić w przedsprzedaży za 22,43 zł na bookinista.pl. Jak na razie taniej nie znalazłem

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam założyłam forum i zapraszam

    coryciemnosci.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj skończyłam czytać "Wybrana" i mam zamiar kupić kolejną książkę z tej serii. Strasznie podobają mi się te książki ale w pewnych momentach bywają troszeczkę nudne :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Spróbuj się odnaleźć w świecie, gdzie szara, pusta rzeczywistość nie może się z niczym równać. Spróbuj poznać samego siebie - stań się wampirem! Tutaj możesz być każdym, kim kiedykolwiek marzyłeś! Podczas czytania książki na pewno był taki moment, że zastanawiałeś się, jakby to było samemu uczęszczać do Domu Nocy. Teraz masz okazję! Stwórz własną postać - stań się tym, kim chcesz! Serdecznie zapraszam Cię na forum!

    http://houseofnight.forumpolish.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś zaczynam ją czytać i mam nadzieje że będzie tak samo fajna jak poprzednie

    OdpowiedzUsuń